Re: RAM Windows

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 11:39:38 MET

 NTG... (poza tym co NNTG -:)!) ale:

On Tue, 19 Dec 2000, gruesome [Artur Siekielski] wrote:

>+ Data: Mon, 18 Dec 2000 14:15:37 -0000, Identyfikator: eugeno, Treść zeznania:
[...]
>+ Coz, jak wiadomo DOS teoretycznie nie obsluguje
>+ wiekszej liczby pamieci niz 640kB, czemu nakladka mialaby umiec (w koncu to
>+ tylko nakladka)?

 Nakładka ładująca własny komplet driverów, własne zarządzanie
pamięcią,... ?
 Ano, np. Linux jest też jest tylko nakładką na lilo -;), zapomniałem !
 A całość jest "nakładką" na BIOS -;>

 To że kilka kontrukcji ma wady konstrukcyjne :] to jedno,
ale niekoniecznie wynikają one jedne z drugich -;)
 Wspólne są tylko wady konstrukcyjne "TG" (NNTG jak ktoś woli)
czyli X86 jako taki a IBM-PC (wybierający co gorsze możliwości
z zaoferowanych przez Intela, np. najuboższe sterowanie przerwa-
niami) w szczegółności -:)

 Pozdrawiam - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.