Re: sprzet dla architekta cd.

Autor: sqollo (sqollo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 10:44:18 MET

> prosil bym tez o wspomniane recenzje myszy z koleczkami....
6

co do myszy, to nie wyobrazam sobie pracy bez koleczka, szczegolnie w
autocadzie sie przydaje, w archicadzie raczej nie,
choc moze w najnowszej wersji sie cos zmieni, w innych programach arch. -
nie wiem
ale architekt uzywa rowniez worda, exela i internetu i.................i z
tego wynika, ze koleczko jest niezbedne :)

ja uzywam intelli mouse microsoftu i to jest moja ulubiona mysz i ja
polecam,
pracuje tez czasami na myszach logitecha, ale ww mi najlepiej lezy

pozdro

--
***sqollo_at_poczta.onet.pl***