Re: sprzet dla architekta cd.

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 11:05:14 MET

Najlepsze moim zdaniem myszy ze skrolami sa : Microsoft (mam taka w pracy),
Logitech.
W domu mam A4Tech i nie zawiodlem sie. Dlaczego ? Skrol chodzi za lekko i z
"klikaniem".
Moze tylko ja mam taka wersje, ale kolega ma tez A4Tech tylko z dwoma
skrolami i sa takie same.
Pozdrowienia.Woj.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet