Re: dlaczego chodzi tak wolno

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 09:05:22 MET

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns900FEA9Akennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Jaaaco*~- <da whatever>

> Dobrze nie zwrocilem uwagi na to jaki model posiadasz :)
> Postaram sie zrehabilitowac:
> http://www.fujitsu-europe.com/home/faq.asp?osc=fel&lang=en
> http://www.fujitsu-europe.com/home/support/disk/software/UDMA66disable.zip
>
> Mam nadzieje, ze tym razem sobie poradzisz :D

Ok! Działa 100%!!!
Wielkie dzięki...
Podaj swoje namiary (na priva) to wyślę Ci to piwo
(może być Grolsch? [nie wiem, czy dobrze napisałem])..

(100% poważnie)

Dysk czyta średnio 25Mb/s (wcześniej było ok 6-7Mb/s)
Sprawdziłem HDTach'em!

Jeszcze raz Wielkie dzięki (piwo czeka)