Re: problem z sterowniakmi tnt2

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 09:00:18 MET

> Czesc!!!
> Mam taki problem, gdy zainstaluje wyzsza wersje sterownikow od 5.13 to
> rozdzielczosc zmniejsza sie do 640-480. Pasek do zmainy istnieje, moge
> przesunac na 800-600 i wyzsze, ale po nacisnieciu zastosuj. Wraca do
> 640-480. Posiadam celrona 466(525), plyte abit zm6, 192mb ramu, karte
graf.
> equinox tnt2 z 32mb pamieci( czy jakos tak).
>
> Prosze was w tej sprawie o pomoc!!
> Z góry wielkie dzieki
>
> Filip Lecki

Wejdź w ustawienia zaawansowane, zmień typ karty graf, jak zapyta na jaką
podaj z dysku i pokaż gdzie leżądetonatory, zainstaluj, zrestartuj.

Druga metoda, zamknij system, otwórz w trybie awaryjnym, wejdź w mój
komputer - właściwości, menedżer urządzeń, karty graficzne, usuń, zamkni,
zrestartuj, jak znajdzie urządzenie nieznane i zapyta o stery podaj ścieżkę.