Re: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: res123 (res123_at_go2.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 01:32:52 MET

Użytkownik gruesome [Artur Siekielski] <gruesome_at_go2.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn93usc3.b48.gruesome_at_muyc.sorkwity.nmr.pl...
> Data: Mon, 18 Dec 2000 21:00:23 +0100, Identyfikator: JFK, Treść zeznania:

> Co z tego, skoro zapycha i spowalnia kompa bo nie ma zadnego DMA (nie
mowiac o
> UDMA).
>
> --
> kobieta była drugim błędem boga
> /
> nietzsche

Ale to jeszcze nic moim zdaniem LG 40x bardzo grzeją płytki to chyba nie
jest dla nich najlepsze, a co do samsunga 40x to ta jego czuła szuflada
porostu mnie wkuża.

nara.

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl