Odp: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: Krzysztof Kwaśniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 13:24:53 MET

> Zalezy mi ni tyle na szybkim - co trwalym CD-ROMie lub DVD.

To tylko Teac 32S SCSI :)))))))) Korekcja bledow super, czyta wszystko i jak
u mnie chodzi od marca i dziala to znaczy e jest wytrzymaly! W sumie to nie
wiem jak teraz, ale wczesniej mialem Sony 32x i dzialal bez zarzutu. Czytal
wszystko (swietna korekcja bledow) i szybko trakowal CD

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm