Re: Diody na kieszeniach

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 23:42:09 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Nie. Dioda oznaczana HDD (tak jak diody na kieszeniach) sygnalizuje
> pracę całego kontrolera HDD (a więc dowolnego z czterech napędów
> podłączonych do obu kanałów kontrolera IDE), a nie dysku.

Właśnie sprawdzam u mnie: masz rację, jak odczytuję z kieszeni (HDD
second-master) to mrugają obie diody: w kieszeni oraz ta podłączona do
HDDled na płycie. Jednak, gdy odczytuję dane z dysku w kompie
(primary-master) to mruga tylko ta w kompie - ta w kieszeni NIE MRUGA!!!
(czyli nie do końca są podłączone)
Co do pomysłu podłączenia do wyprowadzenia na dysku: często jest ona
równolegle połączona z wyprowadzeniem, czyli jest równoważna LED na kieszeni
;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|