Re: Pamiec 128 Dimm

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 21:42:49 MET

Użytkownik "Maciek" <kalbar_at_free.ecig.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Jeśli 5-voltowe, to mój PM7600 pewnie bardzo by się z niej ucieszył, chociaż
w czasach jego świetności najwyższe moduły miały 64 MB.

Bo przesłania ją dym z przepalonych elementów?

> Dimm?

Moduły DIMM są przeznaczone do magistrali 64-bitowej i mają 168 styków na
płytce drukowanej. Od ang. Dual Inline Memory Module - podwójny moduł
pamięci.

> Edo?

Odmiana pamięci RAM, która jest stosowana w płytach głównych działających z
szybkościami do 66 MHz. Od ang. Extended Data Output RAM - pamięć RAM z
rozszerzonym wyprowadzaniem sekwencji danych.

> 60 ns?

ns - nanosekunda
Jedna miliardowa część sekundy (10-9). W nanosekundach (ns) mierzy się czas
dostępu do danych znajdujących się w pamięci RAM.
60 ns - 60 takich jednostek.

> nie rozumiem.....?

:-P

JoteR