Ludzie pomozcie mi z wirusem!

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 21:37:57 MET

Od kilku dni koles o adresie darek_at_reycon.com.pl przysyla mi wiadomosci o
tytulach: Whre is my Juliet? Suprise! itd.
Oczywiscie kazda z wirusem W32.blebla.b.worn
Juz co prawda dodalem go do zablokowanych nadawcow ale i tak przeciez
zasmieca mi skrzynke oraz jego wiadomosci zostaja mi w elementach
usunietych.
Czy ktos ma pomysl co mam zrobic z tym palantem zeby sie ode mnie odczepil?

--
        <Strażak>
wojteck_at_box43.gnet.pl