Re: Aquila Zoltrix - problem

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 00:19:25 MET

Instalacja tego pseudo modemu jest naprawde upierdliwa...
Ja obczailem metode instalacji dwa razy, tzn. instalujesz ten modem na dwoch
COM'ach ... Sam zazwyczaj instaluje sie na COM3 - zainstaluj go jeszcze raz
recznie na COM1 ! Jezeli zacznie dzialac to tego na COM1 mozesz wyrzucic -
powinno byc OK !

Pozdrawiam !

PS. Zebys wiedzial ile ja przy tym "produkcie" nerwow stracilem !!!