Aquila Zoltrix - problem

Autor: Hada Rafał (hadar_at_mail.tpi.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 20:04:01 MET

Kupiłem modem Zoltrixa Aquila 56k (win modem).
Wszystko jest okej z wyjątkiem małej niedogodności.
Otóż kiedy kończę pracę W Internecie, komputer restartuje mi się. Nie dzieje
się to za każdym razem ale dosyć często.
Czasami restartuje się też w momencie kiedy chcę się połąnczyć z TPSA i jest
numer zajęty.

Pomóżcie

Mam:

Abita BX133 UDMA RAID
Celerona 633 FCPGA
modem (karta PCI) włożony jest do środkowego slotu - tylko tam się chciał
zainstalowć poprawnie.

W systemie modem zainstalowany jest jako:

HFS MODEM
  Conexant PCI Modem Enumerator

Conexant Soft 56 Data |Fax Voice| PCI Modem

pozdrw.

kontakt: hadarafal_at_poczta.fm