Re: sprzet dla architekta

Autor: sqollo (sqollo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 09:16:54 MET

> ZOMO

czesc
co do karty, to matrox G400 32mb - ja pracuje na elsie, a kolezanka obok na
matroxie i jest lepszy /ostrosc obrazu/ - za 700zl, z reszta sam sobie ja
kupuje jutro :)
w ogole sam sobie skladam kompa do ww pracy - nie bedzie on na PIII - ale:
duron750, abit kt7, 256mb, dysk ibm 30gb 7200 i mysle i mam nadzieje, ze
duzo gorszy od tego na PIII nie bedzie :)
monitor, tu proponuje samsunga 900ift - obraz super! /a tego sony to nie
widzialem, wiec sie nie wypowiadam/

pozdro

--
***sqollo_at_poczta.onet.pl***