Diody na kieszeniach

Autor: Marcin Lewandowski (mbizon_at_poczta.fm)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 22:31:29 MET

Witam

Ostatnio dokupiłem sobie drugą kieszeń na HDD (typu chyba ADAX, 33,
taka z dwoma diodami i dziurką na kluczyk po prawej :) )
Jedna jest podłączona jako primary master, a druga jako primary slave.
Wszystko działa ok, tylko jedną rzeczą która mnie wkurza jest to, że jak
działa jeden dysk to świecą się obydwie diody. Czy można to zmienić?

Marcin Lewandowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet