Re: wolny win98?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 22:09:17 MET

"Jarek" <brachj_at_polbox.com> napisal:

>dlaczego win 98 na celeronie 633 Mhz, 64DIMM odpala sie dokladnie dwa razy
>wolniej niz na pentium 355 przy tej samej pamieci. Przestoj nastepuje na
>planszy win 98 i troszeczke pozniej. zreszta na innym celeronie 633
>zawazylem, ze win98 odpala sie raczej normalnie.
>Jarek

Czasami za przestoj we wczytywaniu systemu odpowiada
sieciowka (zwlaszca lubuja sie w tym na ISA). Mozesz
tego sie pozbyc najczesciej przypisujac konkretny
adres IP we wlasciwasciach TCP IP. Czasami tez sieciowki
hamuja start komputera, jesli kabel nie jest do nie j podpiety.
Moze tez pomoc zmiana przerwania (o ile karta
aakceptuje inne).
No i czasmi tak jest, ze jednak nic sie nie da zrobic niestety.
Czesto takie wlasnie karty no name firmy-garaz
na ne2000 po prostu beda zwalnialy komputer.
Ale mam taka jedna sieciowke, ktora na 98 SE chodzi beznadziejnie,
pod ME jest juz OK.

Andy