Re: I już po twardzielu? :(((

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 22:08:01 MET

On Mon, 18 Dec 2000 12:32:40 +0100, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_priv5.onet.pl> wrote:

>Dobry dowcip! Lubię DiskEdita (nawet bardzo), ale zerowania dysku tym
>programem nie polecam (no chyba, że palanujesz przez tydziń nie ruszać kompa
>- DE jest to tego ZA WOLNY ;-(((

Chodzi o wyzerowanie samego początku dysku.

>Ja bym to zrobił softem dla Seagetów - na pewno jest na ich stronie (nie
>dawno ściągałem) - nie dla siebie oczywiście, bo nie mam JUŻ ŻADNEGO seagate
>;-)

Ja niestety mam, Barracuda II, Zainstalowałem IDE Guardiana - ten
program bez przerwy wywala Seek Error i Raw Error - na Fujitsu (slave)
tego nie ma! Co do softu Seagate - ten jest (zdaje się) do starszych
dysków.