Re: divix i amd k6

Autor: Marcin Wocior (maly_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 21:19:05 MET

housik <housik_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Hejka ., Mam AMD K6 3d 400 MHz podkrecone na 450 MHz i moge powiedziec ze
> AMD nie nadaje sie raczej do ogladanie filmikow w divxie ... Karta
> graificzna nie gra tutaj zadniutkiej roli . Sprawdzalem ... Za te wszystkie
> obliczenia , dekodujace filimiki odpowiedzialny jest koprocesor , a wszyscy
> wiedza jaki on jeste w amdkach ... Ja ustawiam najgorsza jakosc divxa i
> wyciagam 22 klatki a wiec juz da sie to ogladac. ...

> pozdrawiam

> housik

Mam k6 233. Przy filmie w rozdzielczosci do 650x350 (czy jakos tak), dziwieku i wideo ustawionym na najnizsza jakosc, da sie ogladadc.
Oczywiscie przy dynamiczniejszych scenach gubi sporo klatek, czasem sie zacina, dzwiek rozjezdza z obrazem .... ale da sie. Wcale nie jest tak strasznie.
Zatem wydaje mi sie ze na k6 450 powinno chodzic znasnie.
Aha, mam w95 czyste. Do niedawna mialem w98, w dodatku lekko zasmiecone - wogole nie dalo sie ogladac :)

--
Marcin Wocior
maly_at_mat.uni.torun.pl