Re: divix i amd k6

Autor: housik (housik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 20:57:47 MET

  Hejka ., Mam AMD K6 3d 400 MHz podkrecone na 450 MHz i moge powiedziec ze
AMD nie nadaje sie raczej do ogladanie filmikow w divxie ... Karta
graificzna nie gra tutaj zadniutkiej roli . Sprawdzalem ... Za te wszystkie
obliczenia , dekodujace filimiki odpowiedzialny jest koprocesor , a wszyscy
wiedza jaki on jeste w amdkach ... Ja ustawiam najgorsza jakosc divxa i
wyciagam 22 klatki a wiec juz da sie to ogladac. ...

pozdrawiam

housik

<3A3E522C.B5C086D6_at_psja1.if.uj.edu.pl>...