Odp: piszczacy monitor

Autor: draper (draper_at_depulso.com)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 20:24:23 MET

> raczej nie minie, zazwyczaj piszczy przetwornica
> lub cewki w ukladzie odchylania poziomego
> cewki mozna sprobowac zalac woskiem lub czyms podobnym
> obecnie jestem na etapie kupna Samsunga 17"
> waham sie pomiedzy modelami 750p, 750s, 750st, 753DF, 755DF
> moze mi cos doradzisz (a jak dlugo Ty masz ten monitor)

dokladnie mialem ten sam dylemat...
juz mialem zamowiony ten 753DF ale w koncu wybralem ten starszy model znaczy
750p - pomyslalem nie zawsze co nowe musi byc dobre - lepiej sprawdzone i
wciaz na topie.

Jeszcze co do tego piszczenia to nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale ten
monitor spadl mi (z okolo 20 cm) na styropian - wczesniej nie wiem czy
piszczal...?

Mam go ponad tydzien.