Re: piszczacy monitor

Autor: eugeno (eugeno_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 15:23:32 MET

> Czy ktos spotkal sie z czyms takim, ze po wylaczeniu moniora - zaczyna
cicho
> piszczec.
> Jest to bardzo ciche ale mnie denerwuje.
> Slyszalem, ze to moze minac z czasem...
>
> Mam samsunga 750p.

raczej nie minie, zazwyczaj piszczy przetwornica
lub cewki w ukladzie odchylania poziomego
cewki mozna sprobowac zalac woskiem lub czyms podobnym
obecnie jestem na etapie kupna Samsunga 17"
waham sie pomiedzy modelami 750p, 750s, 750st, 753DF, 755DF
moze mi cos doradzisz (a jak dlugo Ty masz ten monitor)

pozdrawiam
eugeno