Re: Nagrywarki na giełdzie

Autor: Krzysztof Karwowski (kkarwows_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 13:03:14 MET

On Sun, 17 Dec 2000, [ISO-8859-2] Lukasz Bajo=F1ski wrote:

> Cze=B6=E6,
> widzia=B3em dzisiaj na gie=B3dzie bardzo takie nagrywarki CDRW TEAC 4/4/3=
2
> za 600 z=B3. Orientujecie si=EA mo=BFe co to za model i co to jest warte =
?
> Firma niby bardzo dobra, cena jeszcze lepsza ...
> Czy nie ma problemu z nagrywaniem 700 MB p=B3yt ?

Bylo juz duzo postow (samych pozytywnych)na temat tej nagrywarki,
ja tez dorzuce pare slow. Kupilem ja na poczatku wrzesnia br i jestem z
niej bardzo zadowolony, wypalila juz okolo 300 plyt i jezeli zobaczylem
komunikat "buffer underrun" to tylko przez wlasna glupote. W ostatnia
sobote widzialem ja na gieldzie za 520 zl , wiec nie trac czasu i lec ja
kup !!!

Spider