Re: czy mozna reklamowac monitor?

Autor: Yazz (yazz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 11:53:47 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,

> No i bardzo dobrze. Podział na partycje często utrudnia życie, a nic w
> zamian nie daje. Do domowego użytku zasada "jeden dysk, jedna partycja"
> jest jak najbardziej na miejscu.

Nie moge sie z toba zgodzi. Partycje nie tylko _znacznie_ ulatwiaja zycie
ale sa potrzebne ze wzgledow bezpieczenstwa. Czesto zdaza sie, ze trzeba
reinstalowac system, i gdzie w takim przypadku zrobisz backup ? A jak cos
sie spieprzy podczas reinstalacji, to juz swoich danych nie odzyskasz.
Kolejnym argumentem jest porzadek, na jednej partycji masz np. system i
programy, a na drugiej gry i reszta.
Ja osobiscie nie wyobrazam sobie dysku bez partycji, mam 36 GB i 8 partycji,
pierwsza to 1GB na WinME, druga jest na programy (5GB), trzecia na Win2000
(2GB), czwarta na gry (5GB), itd. Teraz cokolwiek sie zdazy, jestem na 99%
zabezpieczony. Nie wspominajac o tym jak latwo robi sie reinstalacje
systemow.

Pozdro
Yazz