Re: RAM Windows

Autor: eugeno (eugeno_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 12:00:25 MET

dzieki za szybka reakcje
zarzadzanie wirtualna mam automatyczne
miejsca na dysku tez jest dostateczna ilosc
i nie dzieje sie to tylko przy jednej grze ale takze pod Wordem 2000
chcialem np wydrukowac dokument ktory zawieral elementy graficzne
to wyplul sie ze nie moze drukowac poniwaz ma za malo pamieci

eugeno

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A3DDC52.E6AD923C_at_iname.com...