Re: Zielonkawy obraz na monitorze LG.

Autor: Nijou (nijou_at_rycerzeni-doskasowania.go2.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:20:56 MET

"Mike" napisał:

| mialem to samo co ty tylko z czerwienia :)
| po prostu docisnij kabelek
|
| Michau

Kurcze, niestety nie pomaga. Ja kojarze problem z uszkodzonym kablem - jedna
skladowa obrazu siada... Ale tu problem jest chyba inny, obraz jest
wzglednie normalny ale czern i szarosc jest zielonkawa... zwlaszcza przy
ogladaniu filmow (mpg, divx) to widac. Nie wiem, czy w monitorach jest
mozliwosc sprzetowego (jakis potencjometr czy cus na plycie) wplywania na
nasycenie obrazu poszczegolnymi skladowymi. Wiecie cos na ten temat?

Pzdr,
Nijou