Re: Zielonkawy obraz na monitorze LG.

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:37:01 MET

>Kurcze, niestety nie pomaga. Ja kojarze problem z uszkodzonym kablem -
jedna
>skladowa obrazu siada... Ale tu problem jest chyba inny, obraz jest
>wzglednie normalny ale czern i szarosc jest zielonkawa... zwlaszcza przy
>ogladaniu filmow (mpg, divx) to widac. Nie wiem, czy w monitorach jest
>mozliwosc sprzetowego (jakis potencjometr czy cus na plycie) wplywania na
>nasycenie obrazu poszczegolnymi skladowymi. Wiecie cos na ten temat?

Mialem tez cos takiego ale z monitorem 14" nieznanego producenta. Tyle tylko
ze zamiast czarrnego ekranu pojawial sie bordowy :)
Zdjalem obudowe monitora. Na koncu kineskopu jest plytka, a na niej byly
potencjometry. Pokrecilem i wyregulowalem.
Pozdrowienia. Woj.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet