Re: Gericom - notebook?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 17:59:24 MET

Posiadam prawie wlasnego :) kupila go uczelnia dla zaprzyjaznionego zakladu.
Procek zaje sie 530 czy cus 64 ram, 6 GB HDD, TFT z karta 8MB
Bardzo fajny szybkki, nie widac by cos bylo sfuszerowane. Do tego modem i
Lan 100 na pokladzie CD,FDD i pcmcia. wsio co trzeba. Do grafiki sie nie
nadaje :) ale i w Corelku od bidyda sie porysowac. Grfika taka jakiej
oczekujesz po LCD, rewelka to to nie jest ale lepiej widze niz na swoim
Daewoo 15''

szczerze polecam, szczegolnie ze cena jest naprawde OK
mosciak