Gericom - notebook?

Autor: Przemyslaw Szlezak (mech1977_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 14:42:24 MET

Hi.
Czy ktos moze mi cos wiecej napisac o notebookach tej firmy?
Czy warto kupic sobie cos takiego - cena wyglada dosc ciekawie i wzglednie "tanio".

Mam tez kilka pytan odnoscie notebookow wogole:
1. Jaka jest wydajnosc w stosunku do stacjonarnego peceta?
2. Czy da sie podpiac drugi dysk? (3,5") jezeli tak, to jak?
3. Czy dysk 2,5" wbudowany w notebooka jest wyjmowalny (jak to jest w gericomie)?
4. Czy mozna podpiac dysk 2,5" do normalnego, stacjonarnego kompa? trzeba jakac
przejsciowke?
5. Czy obraz przy zmianie rozdzielczosci na mniejsza nadal wypelnia caly ekran?

to chyba tyle.
Najbardziej jednak prosze o info nt. notebookow gericomu.

Pozdrawiam