Re: Abit BP6 czy ktos to mial i czy pojdzie na tym PIII

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 15:07:16 MET

On Fri, 15 Dec 2000 22:33:41 +0100, "pla" <pla_at_mops.uci.agh.edu.pl>
wrote:

>Jak w temacie - czy powiedzmy na dwoch celach chodzi to rzeczywiscie dobrze
>w normalnym uzytkowaniu?
Mam (2x400>570) i nie narzekam..

>Czy na przejsciowce ppga->slot 1 podepne PIII bez spadku wydajnosci?
A sa takie? Jesli nawet, to dwie na raz nie wejda.

>Sa moze przejsciowki ppga->fc pga?
Nazywa sie to Neo 370, po drobnej modyfikacji mozna odpalic 2 PIII. Sa
strony internetowe, mozna poczytac o tym i o wielu innych...
>Czy wogole warto ladowac sie w ta plyte, bo mam do kupienia za 400zl i nie
>wiem czy to dobra cena
Ja za swoja dalem 450 (2 miesiace gwarancji) i jestem zadowolony; tym
bardziej ze dwa C400 w sumie kosztowaly mnie 370 zl. Ale sadze ze dla
wiekszosci ludzi lepiej jest kupic jaks plyte pod Durona za 650 zl +
D600 za 300; sprzet super i troche tanszy.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl