Re: co kupic???

Autor: frezzer (frezzer_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 15:06:24 MET

> wogole go nie podkrecalem bo wiem ze amdeki po tym sie je.... psuja
> a nie mogl sie przegrzac bo ma cholernie duzy radiator i paste
> termoprzewodzaca

Pewnie juz posprawdzales konflikty sprzetowe, czy takowych nie ma, moze masz
duzo sprzetu w kompie i zasilacz za slaby, ja tak mialem , ale chwiloe
niestabilnosci , jednego dnia wieszal sie a drugiego nie - zmienilem
zasilacz z 230 W na 300W i od tej pory git
ani jednego zwisu. Lub tez ta twoja plyta cos nie bardzo. Do najlepszych nie
nalezy.

Pozdrowienia
frezzer_at_wp.pl