Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 20:28:15 MET

On Sat, 16 Dec 2000 18:04:10 +0100, Witold Wilk wrote:
> : Jak uzywasz NT i jestes zadowolony to nie zanaczy, ze zawdzieczasz to
> : Billowi. Przeciez jadro NT zostalo napisane jesli mnie pamiec nie myli
> : przez..... SUNa ? (poprawcie jesli cos pokrecilem)
> : Tak wic Billowi mozesz zawdzieczac jedynie wodotryskowy interfejs.
>
> IBM'a jesli juz :) Inna sprawa to taka, ze przy wyciekach podczas hacznia

z ibm byl os/2, to drugi kawalek windows nt, raczej niezwiazany.

> serw'a microwsi okazalo sie, ze posiadali tam kod zrodlowy... X Window
> System :) Tzw. Microwies podbiera god spod GPLa nie publikujac zrodel...

jasne... po pierwsze, x window to nie pojedynczy program, tylko
okreslenie architektury i protokolu. po drugie, zapewne chodzilo ci
o xfree86 ? blad #2, xfree tez nie jest w gpl ;-) nie mowiac juz
o tym, ze zintegrowanie x z windowsem nie ma sensu.

> byl artykul z tydzien temu na interii z odnosnikiem do serwa
> zagranicznego - tam byl artykul goscia, ktory udawadnial, ze zwiekszona
> stabilnosc win.32 jestg okupinoa wykorzystaniem kodu X'ow...

a co ma kod x'ow do stabilnosci ?