Re: Jaka myszka?

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 20:25:02 MET

Sam mialem taki problem - pochodzilem i wytestowalem prawie wszystko < 150 zl
Duzo zalezy od ksztaltu dloni - kazdemu co innego dobrze lezy :)

Poczatkowo A4tech mi sie podobal - niedrogi , scrol et. , ale bylo mu troch
daleko do microsoft
Logitech jakos mi nie przypadl do gustu
Poogladalem inne i znalazlem - GENIUS NETSCROLL +
Lezy idealnie w dloni , scroll chodzi w sam raz - nie za luzno nie za ciezko ,
kolko jest wieksze niz ma microsoft i lepiej sie przewija stromy. W dloni
sprawia wrazenie solidnej i moim zdaniem bije pod wzglendem wygody microsoft
(mam taka w pracy i spendzalem z nia duzo czasu.
Zgodna w pelni z mysza microsoft ale ma tez wlasny i lepszy driverek.
Ogolnie jak dla mnie rewelacja - no i ta cena! cale 32 zl
Wyglada niepozornie ale warto sprobowac - polecam
Poza tym ma kolorki tak dobrane ze nawet po dlugiej pracy nie widac sladow :)