Re: Jaka myszka?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 19:12:39 MET

>Z A4tech trzeba uważać, posiadałem już modele:
>NWW-5 ; NWW-9 ; WWW-10
>wszystkie l?dowały w serwisie po kilku miesi?cach, przez co miałem cały
czas
>now? myszkę.
>Ale dobre czasy się skończyły trafiłem na model WS-9 od ponad roku nie mogę
>jej zajeĽdzić.

Czyli maja racje ze trzeba uwazac na A4tech - duzy rozrzut jakosciowy :))).
Moja WWW-4 (wlasnie sprawdzalem rachunek) mam 2 lata i 10 miesiecy.

>Także mój typ to A4tech WS-9 zł?cze PS/2 + przej?ciówka na COM, dobrze
>wyprofilowana, dodatkowy przycisk z tzw. auto-scrollem (IMHO przydaje się)
>no i tania ok. 30 zł

Auto-scroll jest rewelacyjny w Wordzie i Excelu przy duzych dokumentach. A i
jeszcze jedna zaleta tej myszy to zmiana wielkosci podgladu w tych
programach (taki zoom przy uzyciu myszki).

Pozdrawiam.

Ps.
Coraz barziej sklaniam sie za doradzeniem Logitecha ze wzgledu na
niezawodnosc, ja (jakby co) nadal bede kupowal A4tech'a -ze wzgledu na
cene.