Re: Jaka myszka?

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 11:09:17 MET

| Szybko to znaczy po ilu latach?
| Moja A4tech jeszcze nie siadla a kumplowi wspanialy gryzon microsoftu i
| owszem. Kupione prawie w tym samym czasie.
Z A4tech trzeba uważać, posiadałem już modele:
NWW-5 ; NWW-9 ; WWW-10
wszystkie lądowały w serwisie po kilku miesiącach, przez co miałem cały czas
nową myszkę.
Ale dobre czasy się skończyły trafiłem na model WS-9 od ponad roku nie mogę
jej zajeździć.
Także mój typ to A4tech WS-9 złącze PS/2 + przejściówka na COM, dobrze
wyprofilowana, dodatkowy przycisk z tzw. auto-scrollem (IMHO przydaje się)
no i tania ok. 30 zł

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl  *  PGP Public Key