Re: polaczenie amd + abit kt7 + voodoo 1?

Autor: Dariusz Lewkowski (darek.lewkowski_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:06:26 MET

probujac uruchomic aplikacje wykorzystujaca voodoo 1 pojawil mi sie na
ekranie blad expected vxd version v.1.4. got v.1.2 - domyslam sie, ze chodzi
o sterowniki, na jakie nalezaloby je jednak zmienic, tak by sprzet zaczal
chodzic poprawnie?!

Użytkownik "Dariusz Lewkowski" <darek.lewkowski_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:91bg1h$rq5$1_at_news.tpi.pl...