polaczenie amd + abit kt7 + voodoo 1?

Autor: Dariusz Lewkowski (darek.lewkowski_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 23:02:30 MET

sorry za lamerskie pytanie, ale mam problem. wszystko instaluje mi sie
dobrze (windows me), zainstalowany jest directx 7.x, sterowniki od karty,
patch na plyte, procesor thunderbird nie podkrecany. uruchamiajac
jakakolwiek aplikacje wykorzystujaca 3dfx (apache, 4mb, nie podkrecany)
pojawiaja sie kropki na ekranie i praktycznie caly system wisi. czy
spotkaliscie sie juz z takim problemem? czy voodoo moze byc za wolne w
stosunku do procesora ?