Odp: Problem z pamiecia SIMM 2x32Mb

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 21:42:20 MET

Użytkownik "Jacek Nienaltowski" <idea.olesnica_at_idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:h6ak3t48hf58e1dt1678n8a7hull7ei2sp_at_4ax.com...

--
<CIACH>
Tak niestety bywa z obecnie produkowanymi SIMM-ami wkładanymi do płyt sprzed
paru lat! Miałem podobny problem gdy rozszerzałem pamięć w kilku starszych
kompach na płytach TX, VX i HX. Jedyny sposób to zebranie kości od różnych
producentów - im więcej sztuk tym lepiej :-D i wkładanie na chybił-trafił aż
zadziała. Czasami włożenie czterech kości od różnych par daje pożądany
efekt. W moim przypadku jeden TX uparł się tak dalece że pomimo kombinacji z
16 płytkami od czterech producentów za cholerę nie chciał zobaczyć wiecej
niż połowę wlożonej pamięci. Zaznaczam, że wszystkie kości były sprawdzane
testerem, bo najpierw podejrzewałem że hurtownia wcisnęła mi buble.
--
Pozdrófka !
Piotr