Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: ALi0 (ali0_at_bigfoot.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 18:11:02 MET

Dnia 14 Dec 2000 06:28:30 GMT, przez jenot_at_mi5.org.uk (Jenot) napisane
zostało:

>Polecam Sig11-HOWTO. Pewnie masz podkręcony procek albo walnięte pamięci.

Nie podkręcany, tylko Cyrix ;)

>A jeśli to RH 7.0 to zmień sobie gcc na kgcc w głównym Makefile'u.

Był to RH 6.1 i pomogła zmiana egc na gcc z PLD. A w sprawie ciągłego
wieszania się Xservera i bttv (ekran się zamrażał, i komp przestawał
na wszystko reagować) pomogła zamiana RH na Debiana.
Ale nawet Debiana kilka razy udało mi się zawiesić.

Pozdrawiam

--
ALi
ali0_at_bigfoot.com