Re: Karty Tv

Autor: ALi0 (ali0_at_bigfoot.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 18:11:03 MET

Dnia Wed, 13 Dec 2000 18:10:14 +0100, przez Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisane zostało:

>Overlay przesyła dane obrazu bezpośrednio do pamięci karty graficznej z
>pominięciem procesora głównego (konwersję i skalowanie wykonuje procesor
>graficzny). Primary polega na zwykłym wyświetlaniu bitmapy na ekranie,
>co obciąża procesor, szynę i znacznie pogarsza jakość obrazu.

Mam taki programik JTV w którym są opcje "Overlay" i "Primary
surface".
W overlay-u napisy (numer i nazwa kanału, program telewizyjny,
telegazeta) są wyświetlane na tle obrazu telewizyjnego, a w primary
zawsze na czarnym tle. W obu jednak przypadkach obciążenie jest
bliskie 0.

Pozdrawiam

--
ALi