Re: Win ME czy Win 2k ?

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 14:28:09 MET

Hello!

[ Once upon a time, Rafał Zaleski wrote: ]

> Ktory z tych systemow uwazacie za lepszy, stabilniejszy...?
> Jakie problemy pojawiaja sie w kazdym z nich ?

Sprawa jest prosta. WinME, pomimo swojej sugestywnej nazwy, to nastepca w linii
windowsow 9x. Win2K natomiast to jest praktycznie Windows NT 5.0. Jesli chodzi
o stabilnosc, to Windowsy NT zawsze byly _znacznie_ lepsze od 9x. Prawda jest
tez taka, na co zreszta ktos juz zwrocil uwage, ze Win2K ma wieksze wymagania
(ram) do wygodnej pracy niz poprzednie wersje NT, wiec w przypadku starszego
kompa przeznaczonego do pracy, nie wiem czy nie lepiej byloby postawic NT 4.
Natomiast jesli masz komputer z 128m ramu, to sie nawet nie zastanawiaj. Pod
NT4 gry chodzic nie beda, windoza 9x bedzie sie sypac jak 2x2, a pod Win2K
powinienes byc zadowolony.

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]