Re: Jak ograniczyc predkosc modemu?

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:14:03 MET

Użytkownik "Tomek" <tomes_at_tkc.olsztyn.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jaka dyrektywa AT ograniczyc predkosc modemu Zoltrixa z 56 do 33.6, tak,
aby
> nie probowal sie dogadywac na wyzszych?
> Pozdrawiam - Tomek

AT +MS=x,y,1400,z,33600,z
I teraz pojawia sie problem z parametrem x i y w zaleznosci od producenta
zajrzyj do instrukcji (x - rodzaj protokolu , y - negocjacja (1) czy nie (
0 ) , podobnie z parametrem "z " ktory w roznych modemach wystepuje lub nie
..
Generalnie ja w swoich modemach stosuje +MS=10,0,33600,33600 - pokombinuj ..
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl