Re: kabelek sygnalowy monitora 9 pin - 15 pin

Autor: Tomasz Trojanowski (trojan_at_ngd.com.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:10:23 MET

Wiktor Sywula napisał(a):> Szukam schematu takiego kabelka.

> Ja mam CMC-1424S i tez mialem kiedys taki problem. Zrobilem sobie taki kabel
> metoda prob i bledow, jednak mam zapytanie: czy mozna gdzies dostac/czy ktos
> ma do sprzedania oryginalny kabel?

A ja mam CMC -1424X, zrobilem kabelek metoda prob i bledow i wszystko co powinno
byc biale jest zolte ;))).
Mysle ze moj kabelek jest zle zrobiony , hmm byc moze kabelek jest dobry
a w monitorze cos wysiadlo ?? Co wy na to ?

Oryginalne kabelki moga byc tylko na gieldzie, w sklepach tego juz nie ma.