Re: UDMA, kabelki i płyta

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 21:57:51 MET

A propos tego, że nie rozumiesz ludzi:
    Dysk kupiłem z myślą, że "kiedyś" wymienię płytę (i całą resztę - ale
gdybyś nie wiedział do tego są potrzbne pieniądze - a sam ich nie drukuję)
Pytam dlatego, że chcę maksymalnie wykorzystać to, co aktualnie posiadam.

2. Ale to UDMA 33 (które jest w biosie) i tak nie działa - włączanie trybu
dma w Windozie też nie pomaga - po restarcie dalej jest wyłączone (i w tym
właśnie leż problem) - a nie w tym, że "Nie rozumiem ludzi, którzy pierwsze
kupują sprzęt, a póżniej się" (...)

Wyluzuj troche człowieku.