Re: DSL - Dostęp dzielony do modemu

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 19:18:27 MET

"HackemoN" <hackemon_at_mindspring.com> wrote in message news:919agi$8iu$1_at_nntp9.atl.mindspring.net...

> Nie da sie i koniec. Na www.dslreports.com bylo o tym milion razy.

Nie da się? A dlaczego da się to zrobić z normalnym modemem analogowym?
Czy mógłbyś mi to w prostych słowach wyłożyć bez odsyłania w czeluści
tamtej witryny? Mam obecnie tradycyjny modem telefoniczny i używam
programu NetProxy w testowej wersji - program ten pełni funkcje proxy
serwera, udostępniającego IE browserowi na workstation dostęp do WAN.
Czy jeśli modem który posiadam teraz, zastąpię modemem PCI dla DSL
to nie będę mógł zrobić rzeczy podobnej? Dlaczego? Coś mi tu nie gra...

> Kup sobie zewnetrzny modem po ethernecie, na ebay'u w cholere tego jest.

A w jaki sposób móglbym sobie wkomponowac taki modem pracujacy na
skretce w istniejaca siec na cienkim ethernecie (koncentryku)?
Czy rozwiazanie z takim modemem wymuszaloby wyrzucenie starej sieci,
kart (maja wylacznie zlacza BNC), kabli do kosza? Jesli tak, to odpada.
Jesli nie, to wytlumacz prosze co konkretnie zyskuje stosujac modem
ze zlaczem Ethernet w zamian za modem ze zlaczem USB lub PCI?