Re: USB - jak to jest?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 19:26:11 MET

-~*JoteR*~- <da whatever>

>No popatrz, a przez tyle czasu żyłem w błogim przeświadczeniu, że
>wyłączenie czegoś w BIOS-ie (USB, PS/2, COM, LPT) powoduje również
>zwolnienie zajmowanego przezeń IRQ.

To nie tak :)
Chodzilo mi o to, ze w niektorych plytach mogles calkiem wylaczyc
kontroler a w niektorych tylko mu nie przydzielac przerwania :)

W tym pierwszym przypadku wcale nie znajduje kontrolera na liscie
urzadzen i nie ma problemow ze zezworkowaniem ISA na to wlasnie
przerwanie poprzednio zajmowane przez kontroler. Mysle, ze sie teraz
rozumiemy? :)

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815