Re: Upgrade srednio starego komputera

Autor: alfisti (alfisti_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 19:20:34 MET

RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał(a) w artykule
<91aqoa$6uf$1_at_news.tpi.pl>...
> a procek jest 66x5 ? zmien to na 83*4 ..albo i wiecej jak podniesiesz
> czestotliwosc magistrali to od razu poczujesz roznice ..na tym FICu jest
> 95mhz chyba ..wiec sprawdz 3.5x95 .. to by bylo juz zupelnie super

Procek jest na 3.5x95 i na nic wiecej sie nie da namowic. Juz 3.5x100 daje
niechybne zwisy. Poza tym, jak juz pisalem, na tym komputerze pracuje, wiec
nie robie niczego, co moze obnizyc jego stabilnosc. Jak do tej pory dziala
mega stabilnie. Win95 mam juz tak stuningowany, ze chyba nie bylbym w
stanie tego odtworzyc na nowo. Dlatego nie przesiadam sie na Win98, bo pod
95 wszystko smiga ze hej,... no za wyjatkiem NFS :)

alfi