Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 09:21:03 MET

ruppert66_at_poczta.onet.pl <ruppert66_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>Ja jestem zwyklym uzytkownikiem i czasem nie mam zwyczaju gasic komputera na
>noc, i tak kiedys chodzil sobie ponad tydzien bez zwisu na Windowsie 98SE. A
>sprzecik mam Duron 600 na Solteku, ram 96MB 100MHz. Tak ze nie nazekam na Winde

Ależ ja też w domu na windę nie narzekam. Win95/98 jako platforma do gier
spisuje się całkiem sprawnie. A sprzęt mam dokładnie taki jak Ty (tyle, że
128MB RAM). Tyle, że *pracować* zdecydowanie bardziej wolę w linuxie,
chociażby nagrywać CD - jakiś taki spokojniejszy jestem.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\