Re: Czy podkrecic Cel333 na PCChips M726?

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 09:07:40 MET

czaja napisał(a):

> Posiadam plyte PC CHips M726 i procesor Celeron 333. Chcialbym go podkrecic
> (nigdy tego nie robilem) ale w instrukcji do plyty mam napisane ze jest to
> plyta pod PII do 500MHz a jezeli chodzi o Celerona to do 333MHz. Z kolei
> gdzies w sieci przy opisie tej plyty przeczytalem, ze jest pod procesor do
> 400 MHz (Celeron). Czy jezeli jest to mozliwe to czy potzrebuje do tego
> jakiegos dodatkowego wentylatorka i czy to wogole ma sens, czy zwiekszy to
> zauwazlanie wydajnosc (chodzi mi glownie o programowe dekodowanie DVD)
>
> Bardzo prosze o pomoc

> [...]

spoko ze sie da podkręcic ale najwyzej do 415 Mhz (5*83) co pradwa w instrukcji

podaja ze płyta ma tylko czestotliwosci 66 i 100 Mhz ale wszystkie nieopisane w
instrukcji ustawienia zworek daja czestotliwosci 60, 75 i 83 MHz (sprawdzone)
niestety instrukcji nie posiadam przy sobie ale poeksperymentuj nic raczej nie
zepsujesz

Harpoon