Czy podkrecic Cel333 na PCChips M726?

Autor: czaja (dczajkowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 02:56:55 MET

Posiadam plyte PC CHips M726 i procesor Celeron 333. Chcialbym go podkrecic
(nigdy tego nie robilem) ale w instrukcji do plyty mam napisane ze jest to
plyta pod PII do 500MHz a jezeli chodzi o Celerona to do 333MHz. Z kolei
gdzies w sieci przy opisie tej plyty przeczytalem, ze jest pod procesor do
400 MHz (Celeron). Czy jezeli jest to mozliwe to czy potzrebuje do tego
jakiegos dodatkowego wentylatorka i czy to wogole ma sens, czy zwiekszy to
zauwazlanie wydajnosc (chodzi mi glownie o programowe dekodowanie DVD)

Bardzo prosze o pomoc

czaja