Re: FlaskMPEG

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 04:02:06 MET

MACGYVER <masta_at_poczta.fm> came up with:

>Dzwiek musi byc 48000Hz stereo i musisz kodowac codec'iem radiums mp3
>codec a framerate zostaw w spokoju na 25fps.
to zalezy czy pal, czy ntsc, czy co. 25 jest akurat na pal.
masz racje ze trzeba 48kHz. z moich doswiadczen najlepsze efekty to:
szerokosc 512, wysokosc 384
video - divX mpeg4 low motion, keyframe 1 /zeby mozna bylo bezproblemowo potem
_pociąć_ :-) we flasku lepiej nie uzywac slit files, bo ta opcia jeszcze nie
jest dopracowana.
92-96 crispness, data rate 1650 do 2000
audio - mpeg leyer3, 128kBit/s, 48kHz, stereo, 16kB/s
oczywisie mowa o srednio dwugodzinnym filmie ktorego chcemy wpakowac na dwa cd :-)
mozna tez zmiescic na jednym, tylko ta jakosc.....
aha, pamietac zaznaczyc 'keep aspect ratio'

--
marq