Re: Zamazana struktura dysku twardego ;-(

Autor: Artur Górniak (josh_at_josh.wcss.wroc.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 02:01:44 MET

In pl.comp.os.linux "daniel koć" <kocio_at_tylkobezsmieci.bigfoot.com> wrote:
> pewnie nie, bo po pierwsze, on nie operuje takimi dokladnymi jednostkami, a
> po drugie zdaje sie, ze zamazuje takze boot sector partycji OIMW.
to akurat ni jest klopot.
zawsze istnieje kopia :-)

chociaz ja sie zawiodlem, ze z wszystkich programow do obslugi ext2
dzialal w moim przypadku jedynie fsck.ext2 z opcja odczytu innego
niz domyslny sektora startowego.

mount cos nie zadzialal poprawnie mowiac mi,z e this looks like swap
(akurat sobie mkswap-a zrobilem na ext2).. edycja filesystemu
tez chodizc nie chciala poprawnie.
a fsck uruchomilem ze strachem, ze jak mi zepsuje to na amen,
a ten grzecznie naprawil i wszystko bylo ok :-P

Artur Gorniak